nieuweling...

Terugkeren naar de lijst

Hoi, graag had ik me hier via deze weg voorgesteld...
Jullie lezen al iets op mijn profiel.
Wat is als eerste belangrijk? Tsn 50 en 60..(hahah) , alleenstaand, mama en oma, sociaal en goedlachs...
Ik ben hier momenteel mijn weg aan het zoeken op deze toch wel uitgebreide site, met veel informatie en heel ruim aanbod.
Graag vul ik mijn profiel nog wel verder aan, dus neem alvast maar een kijkje, eerst neus ik nog wat verder rond.

Ik hoop mensen te ontmoeten via deze weg, die mij boeien, die ik kan boeien, waarmee een weg bestaat om "samen" te boeien in alles en nog wat?

Graag hoor ik jullie
Xarahh

nota: na hier een uur op deze site "gekeken" te hebben, merk ik dat veel activiteit dateert van 2011 , 2012 enzovoort;...weinig activiteit van 2017 toch????

Dan zijn we toch al met 2 knipoog Ik ben wel al heel lang lid blijkbaar (ik wist het zelf niet meer), maar helemaal niet actief. Binnen enkele maanden stop ik echter met werken. Ik wil zeker niet thuis in mijn zetel blijven zitten, daarom neus ik nu al af en toe rond op internet. Misschien hebben we gemeenschappelijke interesses, wie weet?

Weinig reactie op deze site in 2017. Spijtig !

Graag had ik nog leuke personen leren kennen om af en toe eens iets samen te doen. Ik heb vele interesses.

Hopelijk krijg ik reactie.

Ja, dat is zo. Er is echt weinig nieuws op deze site. Ik ben wel geïnteresseerd om mensen te leren kennen. Het hangt er een beetje vanaf waar je woont ook, natuurlijk. Ik keb wel een auto (niet altijd) en er is ook OV maar ver of dichtbij verandert de mogelijkheden een beetje natuurlijk. Zelf woon ik in Wilrijk / Antwerpen. Laat me iets weten als je interesse hebt. Groetjes!

Dag Hilde,

Wilrijk is niet te ver. Ik kom geregeld in het Antwerpse.
Zelf woon ik in Tienen.
Hangt er een beetje vanaf wat je interesses zijn, wat je graag doet...

Fijne avond nog,

Anny

Tienen is niet bij de deur maar dat mag geen hinderpaal zijn. Ik heb vrienden uit de buurt en van verder weg, dus Tienen kan er zeker bij. Ik reis graag, ontdek graag nieuwe dingen zowel cultureel als in de natuur. Ik leer graag bij, wandel, fiets, lees, schrijf en lach graag. Ik ben gehuwd met een lieve man, heb drie al lang volwassen kinderen en twee kleinkinderen. Sinds september ga ik niet meer uit werken en heb ik dus ineens veel meer tijd die ik heel graag zinnig wil invullen. Ben je nog altijd aan het lezen? Dan matcht het misschien wel ...