Gewicht verliezen en de kunst om het verlies te behouden.

Terugkeren naar de lijst

Ik wil 10 kilo gewicht afvallen ,graag goede raad .

heb je al het soep dieet geprobeerd ik was verleden jaar 7 kio kwijt maar door omstandigheden ben ik er al 5 terug bij maar het werkt hoor op 3 weken

gewoon een ijzeren wil en dan kan je vermageren of een doel maar simpel is het niet ik was verleenjaar 7 kg lichter en mijn man is in pre pensioen gegaan in januari en ik ben er nu terug 5 bij waarom wel door het goede leven en geen werk stres en je weet ook ieder pondje gaat door het mondje

hallo
ben hier ook nieuw en ja ik heb dat zelfde probleem ik denk dat er veel vrouwen dit hebben en ook als je wat ouder wordt gaan er de kilootjes er moeilijk af ik zou ook graag wat afvallen maar weet niet goe wat middel ik zou moeten nemen kan er iemand mij tips geven glimlach myriam glimlach

Hallo,
Nog altijd is er maar een goede methode. Tussen 1200 en 1500 kcal per dag. Half uur wandelen per dag of andere sport.
Niet al te veel koolydraten. Veel groente max. twee stuks fruit per dag, na acht uur 's-avonds niets meer eten en 2 liter water per dag en dan vooral volhouden. Succes gegarandeerd. Daarna eetpatroon uitbreiden emet 100 kcal per dag totdat je merkt dat je gewicht toeneemt.

Hartelijke groet
Lizanne

hoi

Ga eens naar de Weightwatchers daar leren ze je gezond eten .Ik ben 16 kilo afgevallen en mijn man 49 kilo .
dat tellen daar zag ik tegen ,maar dat is gewoon dat je BEWUST EET .ik tel al heel lang niet meer .
Kom ik bij dan tel ik weer een paar weken en dan lukt het weer .
Ga eens kijken op zo een cursus maar ga waar jij je goed bij voelt anders werkt het niet .
wat moet je elke dag doen .
300 gram groenten
2 stuks fruit
2 calcium produkten
1.5 liter water
beweging,beweging,beweging
variatie
moet je eens proberen
linda

Ik ben 50 en ben 4 jaar geleden met Weight Watchers 9 kg afgevallen. Van 74 kg naar 65 kg en voel me daar heel goed bij. Ik ben 1,71 m. Ik kan dat gewicht goed behouden, soms eens 1 of 2 kg erbij , maar die gaan er dan wel weer af.
Ik eet veel gezonder, veel meer fruit en groente en minder vetten en suikers. 3 maaltijden per dag en 3 tussendoortjes en ik drink 2 liter plat water per dag .Af en toe eens snoepen mag natuurlijk en een glaasje wijn of pintje ook.
Ik fiets ook elke dag naar het werk 10 km heen en terug en zondag plan ik ook af en toe een fietstocht als het mooi weer is. Ik heb een zittend beroep, dus ik ga tijdens de lunch altijd een uurtje wandelen.
Ik vind WW de beste methode omdat je echt op een andere gezondere manier leert koken. Ik heb echt mijn eetgewoontes aangepast, maar als ik eens uit ga eten laat ik me ook wel eens gaan, je leeft maar één keer, hé
Ik tel geen punten meer na 4 jaar, alles zit in mijn hoofd.
Groetjes,
Nicole

gezond eten is natuurlijk belangrijk, maar vergeet niet te bewegen, ik sport 5 dagen per week, 2 dagen bodystyling en de rest zwemmen, je ziet het niet alleen, je voelt je ook super in form

Hi all,

Mijn tips is , eet goed s´morgens (gevarieerd is een must) brood (bruin liefst) vlees, vis,eieren,ham,kaas,spek,tomaten,enz , s´middag eet je ook goed (warme maaltijd of koud) ook hier is gevarieerd de must, vis/vlees, groenten, aardappelen/rijst/pasta/frietjes/bruinbrood . Geen groot bord en geen 2 keer eten . En nu de avond kost, weer klein bord met vis/vlees, groenten, maar geen aardappelen/rijst/pasta/frietjes of brood. Dagelijks 1 a 2 stukken fruit en ook dagelijks Yoghurt(ban suiker waar je het kan , je hebt die niet nodig). Drink ook wat meer water , stop met de zoete soda´s, Coffie en thee drink je ook maar geen 10 kopjes per dag. We drinken ook 1 a 2 glazen wijn of bier per per dag. De hoeveel heden van eten moeten in functie van je bouw en dagelijkse activiteit rekening houden , vb Dagje rustig aan kleine porties , dagje uit met sport en druk in de weer grotere porties. Verhongeren doen we niet maar op deze manier heb ik op 8 maand 12 kilo verloren .Vriendin is er ook mee begonnen en net zoals ik ging in het begin niets af dit duur een paar weken a een maand voor dat het effectief begint te werken.. Dagen dat je gezondigd heb moet de volgende dagen wat extra opletten en wat minder eten en drinken (wijn/bier/alcohol) .
Groetjes Jan
Was het vergeten , maar na 21H niet meer eten .
Doei!

Ik ben nu all een week verder en heb het goede nieuws dat ik deze week weer 1 kilo kwijt ben , het blijft werken. Idem voor mijn partner zij is er ook 1 kwijt.
Doei Jan

Walrus,

Als mijn actie plan volgt , zie lager in de forum , komen ze zonder te veel moeite af en blijven ze er af.

Doei!
Jan

Andere discussies :